O nás
Přístup
Jsme rodinná firma s osobním přístupem ke všem našim zákazníkům. Maximální objem práce u nás realizuje náš vlastní tým lidí od stavbyvedoucích po řemeslníky. Jako jedna z mála firem disponujeme vlastním vybavením a technikou. Tento přístup nám umožňuje zaručit se za odvedenou práci, efektivněji pracovat s cenovou kalkulací a zaručit kvalitnější služby zákazníkům. Naší snahou není klienty přesvědčovat, ale motivovat je správnými informacemi a zlepšovat jejich rozhodování pomocí vzdělávání a odbornosti již v procesu konzultace a optimalizace jejich projektu.
Jsme vědomě a úmyslně firmou regionální, protože jakékoli delší dojíždění nebo ubytování pracovníků stavbu prodražuje a dohled nad ní zhoršuje. Také často znemožní využívat výhody už navázaných vztahů s osvědčenými subdodavateli. Snažíme se být takto efektivní a ve výsledku na tom získá především náš zákazník. – tým Krulich
Současnost a budoucnost
Firma Krulich je pro mě především cenná svým malým rodinným týmem. Je to prostředí, kde probíhá naprosto otevřená a efektivní komunikace a kde se všichni známe mnoho let. Dokážeme tak být velmi produktivní a zároveň nás společná práce hodně baví. Jako podnikatel mám hodně dobrý pocit z toho, že tyto pevné vnitřní vztahy nám umožňují ustát i různé složité a stresové situace. V budoucnu očekávám růst a přidávání dalších stálých pozic. Není to ale naší hlavní prioritou, jde nám především o správně nastavené procesy ve firmě a budování dobrého jména, ne jen navyšování zisku.
V roce 2015 jsme zažili velký posun dopředu – naše firma dostala novou vizuální identitu, nové logo a jednotný moderní image. Vypadáme teď jako současná firma, která má nakročeno do budoucnosti a vytváří kvalitní a trvalé hodnoty. Zároveň se vše snažíme držet skromné a normální, protože hlavní náplní naší práce není sebeprezentace, ale dobře postavený dům, dotažená rekonstrukce…prostě vaše spokojenost. To nás dnes i v příštích letech bude nejvíc motivovat a vaše důvěra nám umožní zacházet stále dál. – James Mašín
Firemní identita
Během let se nám ověřilo, že firma by měla mít jednotný vzhled a měla by budovat své jméno kvalitně odvedenou prací, dobrým zákazníckým servisem, a to vše prezentovat pěknou značkou, kterou si zákazníci budou pamatovat. Identita firmy tedy není jen ve vzhledu, jde také o hodnoty a myšlenky, které za celou věcí stojí.
Při navrhování našeho loga jsme chtěli sestavit dohromady znak, který bude rozpoznatelný a jasný, ale také v sobě ponese symbolismy a významy, které jsou pro nás důležité. Je to tedy „K jako Krulich“, ale také jsou to spojené tři základní konstrukční tvary, které vám svým významem řeknou o firmě mnohem víc.
Kruh je symbolem dokonalosti a úplnosti. Jeho nekonečnost symbolizuje opakování a trvání. Jako celek je také symbolem soustředěnosti, protože má vždy jeden neměnný střed. Pro nás představuje hlavně trvání hodnot, které naše firma vytváří a soustředění na jeden obor, ve kterém se snažíme být co nejlepší.
Trojúhelník je symbolem trojjedinných hodnot jako jsou duch + mysl + tělo, minulost + současnost + budoucnost nebo budování + udržování + destrukce. Výklad tohoto symbolu také často zmiňuje vysokou ambici, konstrukci a stabilitu. Právě kvůli ambici si tento silný symbol zvolili Pink Floyd pro své legendární album The Dark Side of the Moon.
Čtverec nejčastěji symbolizuje skupiny čtyř prvků jako jsou sever + jih + východ + západ nebo jaro + léto + podzim + zima. Také může představovat čtyři elementy světa: oheň + země + voda + vzduch. Obecně je to symbol stálosti a neměnnosti. Přírodní elementy, roční období a stálost tváří v tvář přírodním živlům – nejsou to dokonale popsané podmínky vzniku a života každé stavby?